7. december 2016

Prisopgave får sølvmedalje ved KUs årsfest

Ved Universitetets årsfest den 18. november 2016 uddelte universitetet 6 guldmedaljer og 5 sølvmedaljer til studerende, som har besvaret universitetets prisopgavespørgsmål i 2016 med de bedste specialebesvarelser. En af sølvmedaljerne blev overrakt til en dimittend fra INSS:

Pawel Nowak fra Indoeuropæisk med prisopgaven Verbets infinitte former: De baltoslaviske participier

Instituttet glæder sig over at medaljer endnu en gang er gået til dimittender fra INSS og ønsker varmt tillykke til pristagerne for de fine udmærkelser.

Ved årsfesten blev følgende opgave udskrevet for Roots of Europe:

”Der ønskes en undersøgelse af et selvvalgt emne inden for området opsplitningen af den indoeuropæiske sprogfamilie. Undersøgelsen kan fokusere på enten den samlede sprogæt, en nærmere defineret dialektgruppe eller en enkelt sproggren.”

Besvarelserne skal være det Humanistiske Fakultet i hænde senest mandag den 15. januar 2018 kl. 12.00.